Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2019

Веднага стана известно, дата на издаване, беше решено да отиде в Arkhyz.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

Исках да прекарват времето не е толкова луд, течаща от един връх в друга, от езеро на езеро, и се стигне до красиво място и стои там един-два дни. След това преминете към следващото място с прекрасни гледки. И все пак основната цел на шоуто за мен е съпруга на водопадите и езерата София.

По времето на кампанията е била ограничена само до доставка на храна, тя е 6-7 дни. Въпреки това, ако ние сме повече или по-малко се движеше лагерували, разпоредбите ще бъдат достатъчни, за по-дълъг период от време.

Ден 1: пристигане, София водопади, седло

Да, в първия ден беше трудно. В началото на 11-ти сутринта вече бяхме на поляната Taulu.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

Изкачете се до водопадите София решиха без раници, както и за добра причина. Оказа се, че е имало два пъти.

Водопади не са били толкова пълни течаща като през изминалата година. но все още страхотно.

Ние висеше на тях повече от час. Той направи стотици снимки.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

На долния етаж за раници, ние не знам защо, продължи Sophia седалка не е стъпила на пътя, както и за някои гъсталаци. По-къс от час бяхме излезли да се измъкнем от Kusherov. Сили взеха Nemer. първо нарушение има (ме).

След това ние не може да пресече реката, ние трябваше да мине под водопада. Били ли сте някога се приближи близо до водопада? Тя като че ли се под душа. Вместо само преди излитане нашите обувки и да получите краката мокри, бяхме напоени напълно. Но след това да отида, че не е горещо. На седлото се изкачвахме, слънцето залязваше. Лагерували, приготвена храна и трици. Първият ден винаги е тежка.

Ден 2: София езера

Събудих се рано. Видях цялата красота на това снощи в полумрака не можеше да види.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

Saw кози, София видяха водопадите от по-горе.

Дълго търсих скривалище, но не можах да го намеря. Когато се събудих на останалите, ние започнахме да се подготви закуска и събиране на лагера.

Веднага слез не искам да, така че ние имаме малка разходка по билото. Sun печено в ада.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

Слизайки до фермата Glacier, ние направихме едно дълго спиране за обяд, седнал под сянката на едно дърво. Едва се насили да стане. Времето вече е 16 часа и имаше опасения, че не го правят до езерата преди да се стъмни.

В общи линии, да вървим. Форми бяха зашеметяващи. Потта изсипва градушка, но величието на природата кара да забравите за всички трудности.

Малко преди да стигнат до прохода Irkiz, срещаме стадо кози, те буквално ни заобиколен, минавайки от само 5 метра.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

Емоциите са поглъщайки. Той се изкачи до прохода, ние се надявахме да видим синевата на езерото. Но колко силен беше нашето разочарование. Бях дори е трудно да го опиша. Oblom една дума. Вместо синята повърхност на езерото, покрити с лед и сняг.

Да, и проблеми с мястото за палатката. През деня тук е група от 75 души. И все пак, преди да се стъмни, ние трябваше да се примири палатки. Въпреки това, в средата на нищото.

Ден 3: rasslabona не ще

На сутринта хората започнаха да обвиняват и пихме кафе и чакаха освободените нормални места за палатки.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

Преместен. Tupili дълго време, а след това аз се опитах да се намери друг скривалище.

В два часа следобед решихме, че ние сме длъжни да отидете на разходка. Вижте други езера. Най-близо до нас е Aymatly-Dzhagaly, се спускат към него не го направи. Най-високо е видно, че тя не е в леда.

Тогава там е запетаята на Горното езеро. Лед, сняг, и така нататък.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

Оценка по-нататъшното маршрута на нашата кампания, беше решено да се вгледате в прохода Karadzhash. Две от най-активните ни участници в кампанията искаме да видим кратера и езеро с острови. Ние с Масяня седна на един камък и започна да чака. Уморен. Също така ние решихме да се изправи, но не по пътеката, която е частично в снега, а малко по-надясно. Изкачването беше стръмен, но задоволително.

Отидохме да разгледаме езеро кратер. Това беше също в леда, за разлика от езерото с островите.

Върнахме обратно към лагера. Вятърът вдигна, която след това поклати палатката цяла нощ с остри пориви.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

Ден 4: градушка

Утрото беше незабравимо. Излизам от палатката и да видим козите само на 7-10 метра.

Макар и да се обърне внимание на мен, но не се страхува. Тогава той излезе от палатката и ние Masyanka 10-15 минути да ги гледа.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

Нощният вятър малко стих, но тя все още се чувстваше некомфортно. Беше решено да се промени мястото на разполагане. Преместен в горната точка. Палатки, поставени в рамките започва дъжд.

Тогава е имало градушка, и светкавица. По-късно, слънцето блестеше отново и гледахме ласка.

До вечерта вятърът отново се покачва, а през нощта е имало такава буря, която ни се стори, първо печено мълния, а след това, какво ще бъде, ще носи вятъра. Thunder, сякаш планината се срина. Елементите вилняха цяла нощ. Благодарение на нашите производители палатка, тя все още стоеше.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

Ден 5: спасени от вятър

Ние не планираме да отиде толкова рано, за да се понижат. Но един от нас липсва паспорт. Първоначално, ние трябва да се върне на Psysh. Там обикновено са пазачи на работа, и без документ за нас може да има много въпроси. Ето защо, ние отидете на запетаята на езерото дъно.

Слизането до езерото е нереално красива.

Част от начина, по който минава в непосредствена близост до водопада, после още една, а на дъното на езерото в далечината.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

Те вървяха бавно, наслаждавайки се на красотата. Ето още един водопад.

Слизайки към езерото за дълго време не може да намери място на паркинга. Навсякъде под краката е вода. То трябваше да бъдат определени в съответствие с филма на шатрата, която беше установено, сред камъните. Закуската, която ни липсваше заради вятъра и дъжда се развали, сега можете спокойно да се готви. Поставете тук тихо и спокойно, макар и малко по-сурови. Останалата част от деня, изразходвана за игра борда.

Ден 6: мързелив ваканция, почти

Решихме, че днес не се ходи никъде.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

На сутринта, ние се играе играта. В чай следобед пиене, яде, играе, четете и плуваше в езерото. Пълен rasslabon.

До вечерта стана скучно, краката сърбяха, настоявайки натоварване. В Масяня не е надраскана. Оглеждайки се наоколо, нещо prikinuv тримата се изкачи нагоре в планината, нашите активни приятели в началото зад мен и аз не знам как, но някак си до прохода Pinesk.

Насладете се на гледката не работи. Облаци надолу по планината. Трябваше да побърза да слезе, но беше очевидно, посока.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

Започнах състезанието с мъгла. Аз бързам, ръцете му, прилепени към рододендрон, краката плъзгащи се, придържайте се заплетоха в тревата. Аз паднах, майка, сплескани надолу по склона, се изправи и продължи спускането. Пътеките не са били, са само козе акане. Като цяло, това мина добре.

Ден 7: Завръщането

Сутрин беше мрачен. Струваше ми се, че дъждът не може да бъде избегнато. Лениво сглобени, отидохме още по-надолу.

Едноседмична екскурзия до Arkhyz в началото на юли 2017

Слизането се проведе първото по пътя през високата трева с хлъзгави камъни под краката, а след това потъна в гората. Но повечето от изчистването Taulu трябваше да се разхождате по чакълен път.

Когато се върна в хората, седнахме за дълго време в един от магазините на дребно. Ядох hychiny (питки със сирене), кебапи, пиха чай и разговаряха с домакинята.